به اشتراک گذاری فرایند خلاق

این یک رمز و راز برای من است که طراح قادر به رفتن از نقطه A به نقطه B بود، چرا که چیزی برای نشان دادن مشکلی که کار طراحی در تلاش برای حل آن بود وجود ندارد. همه چیزهایی که می بینیم محصول نهایی است که در مورد روند خلاق طراح زیاد صحبت نمی کند.
مطالب بیشتر : دمپر دود‌ ، دمپر بلیمو،موتور دمپر زیمنس

درباره پروژه

در دنیای طراحی، یک تن از طرح های بزرگ و زیبا و دل انگیز در خارج وجود دارد بر روی سیستم عامل مانند به وجود، دریبل e.t.c. بسیاری از طراحان این سیستم عامل، یک فرایند خلاقانه خود را نشان نمی دهند و به نظر من این به نظر نمی رسد که به دیگر طراحان کمک کند.

چرا باید به اشتراک بگذارید؟ ?
آیا باید یک سس مخفی باشد؟?
من از این به دست می آورم?

ما به مشتریانمان کمک می کنیم تا محصولاتی را ارائه دهند که زندگی، کار و بازی را بهبود می بخشد.

اعتماد مشتری
در دنیای امروز، اعتماد سخت است برای کسب، به خصوص آنلاین. یکی از چند راه برای به دست آوردن اعتماد از جامعه آنلاین این است که با قرار دادن محتوای با کیفیت است که واقعا کمک می کند تا آنها را یاد بگیرند.
توافقنامه مشتریان
فقط محصول نهایی خود را نشان نمی دهد. مشتریان دائما در جستجوی چگونگی حل مشکلات خود با طراحی هستند. این چیزی است که آنها چگونه می دانند اگر شما برای پروژه مناسب هستید.
فرمول کارآمد
داشتن یک فرایند خلاق به این معنی است که شما یک فرمول را طراحی کرده اید که به طور موثر مشکلات را حل می کند. این فرمول یکی از آن مواردی است که مشتریان علاقه مند به آن هستند، به شما این امکان را می دهد که آنها را از خرید آن ها سود ببرید..
Facebook
Twitter
LinkedIn

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *