مبانی بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب ورودی چیده شده ممکن است بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال را عملا یکسان بیان کند، اما برخی تفاوت های جزئی وجود دارد. و صحبت با بازاریابان و صاحبان کسب و کار در ایالات متحده آمریکا، U.K.، آسیا، استرالیا و نیوزیلند، من بسیار در مورد اینکه چگونه این تفاوت های کوچک در سراسر جهان مشاهده شده است.
مطالب بیشتر : دمپر دود‌ ، دمپر بلیمو،موتور دمپر زیمنس

مبانی بازاریابی دیجیتال

درباره
پروژه

مهر ۱۳۹۴
آرش خان
جایزه طراح فوق حرفه ای از وب سایت راستچین
اشتراک گذاری

درباره پروژه

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگری استفاده می کنند.

این است. در واقع، طبق تحقیقات Pew، “ثابت” استفاده از اینترنت در بین بزرگسالان تنها در سه سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است. و هرچند که ما آن را زیاد می گوئیم، نحوه خرید و خرید مردم واقعا با آن تغییر کرده است – به این معنی که بازاریابی آنلاین به همان اندازه موثر نیست.

بازاریابی همواره در ارتباط با مخاطبین شما در جای مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معنی است که شما باید آنها را در جایی که آنها در حال گذراندن زمان هستند: در اینترنت. (منبع: blog.hubspot.com)

بازاریابی دیجیتال.

بازاریابی همواره در ارتباط با مخاطبین شما در جای مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معنی است که شما باید آنها را در جایی که آنها در حال گذراندن زمان هستند: در اینترنت. یک بازاریاب ورودی چیده شده ممکن است بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال را عملا یکسان بیان کند، اما برخی تفاوت های جزئی وجود دارد. و صحبت با بازاریابان و صاحبان کسب و کار در ایالات متحده آمریکا، U.K.، آسیا، استرالیا و نیوزیلند، من بسیار در مورد اینکه چگونه این تفاوت های کوچک در سراسر جهان مشاهده شده است.
Facebook
Twitter
LinkedIn

نظر بدهيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *